Τέλος Του Μήνα Τα πρωτοβρόχια
Νέοι-Διασκέδαση: Τι Είναι Το Κίνημα Της Νηφάλιας Περιέργειας
Φόβοι για μεγάλη αύξηση στα τιμολόγια
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40

Νέοι-Διασκέδαση: Τι Είναι Το Κίνημα Της Νηφάλιας Περιέργειας

Το κίνημα της νηφάλιας περιέργειας Το κίνημα της νηφάλιας περιέργειας

Όλο και περισσότεροι ψάχνουν μια νέα κουλτούρα στην έξοδό τους. Νέοι-Διασκέδαση: Τι είναι το κίνημα της νηφάλιας περιέργειας. Το ακολουθούν όλο και περισσότεροι άνθρωποι έως 40 ετών σε ολόκληρο τον κόσμο. Αμφισβητούν την θεωρεία ότι περνάει καλά όποιος ξενυχτάει και βγαίνει αργά τη νύχτα πίνοντας πολύ αλκοόλ.

Διαφήμιση

Τι είναι τα ζυμωμένα ποτά

Υιοθετούν διαφορετική συνήθεια που επικεντρώνεται στην λογική ότι για να περάσεις καλά θες μια καλή παρέα, κάποια ποιοτικά ποτά που μπορεί να μην έχουν και καθόλου αλκοόλ κι άρα θα πιουν όσο θέλουν χωρίς συνέπειες.Όσοι έχουν μυηθεί στο trend λανσάρουν και άποψη που λέει: Αν το κάνv κέφι, θα βγv νωρίς και θα γυρίσω νωρίς, αρνούμαι τα στερότυπα του συρμού για νυχτερινή έξοδο μέχρι την ανατολή του ήλιου. Αυτό το κίνημα έρχεται σιγά-σιγά και στην χώρα μας κάνοντας δημοφιλή και υποκατάστατα των κλασικών αλκοολούχων ποτών αφού αυτά που υπάρχουν υπηρετούν μια παλιά, για αυτούς λογική. Άρα για τους ακόλουθους του συγκεκριμένου κινήματος η νηφαλιότητα είναι επιλογή και αρνούνται την “ρετσινιά” του παρωχημένου θέσφατου που έλεγε ότι όποιος δεν πίνει (αλκοόλ) είναι ξενέρωτος.
Δες στο βίντεο τι είναι τα “ζυμωμένα ποτά”, όπως η kombucha και τα άλλα trendy ποτά με μη μηδενικό ή ελάχιστο αλκοόλ που είναι ψηλά στις προτιμήσεις των νέων σε όλο τον κόσμο.

Προσθήκη σχολίου Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προηγούμενη δημοσίευση
Πότε έρχονται τα πρωτοβρόχια

Τέλος Του Μήνα Τα πρωτοβρόχια

Επόμενη δημοσίευση

Φόβοι για μεγάλη αύξηση στα τιμολόγια

Κάντε εγγραφή και μείνετε ενημερωμένοι καθημερινά

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας. Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
MY STORES
Διαφήμιση