Η γραμμή 1521 άρχισε να λειτουργεί κανονικά. Αυτό ενδιαφέρει και τους νέους καθώς τα φορολογικά ζητήματα είναι από τα δυσκολότερα θέματα της καθημερινότητας μας. Δεν είναι λίγοι τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επαγγελματίες που δεν έχουν την πολυτέλεια να πληρώνουν για επαγγελματικές συμβουλές στα πρώτα βήματά τους. Το my1521 είναι ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Έτσι, η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί παράλληλα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Στόχος της τηλεφωνικής υπηρεσίας να εξυπηρετεί 5.000 κλήσεις καθημερινά. Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, η λειτουργία της θα συμβάλει στην μείωση των χρόνων αναμονής και θα βοηθήσει στην ταχύτερη επίλυση αιτημάτων από τους πολίτες η πιλοτική εφαρμογή λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου έδειξε ότι ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε το 1 λεπτό, με το 85% των κλήσεων να απαντώνται μέσα στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα. Ένας ακόμη σημαντικός στόχος του my1521 είναι και η ενίσχυση της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης. Δες το σχετικό βίντεο και στείλε το σε φίλους που τους ενδιαφέρει.