Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40
Digital Magazino από μια ομάδα που λατρεύει την πληροφορία και την επικοινωνία με ανθρώπους ηλικίας 25 - 40

Πασίγνωστος Τράπερ. Να πώς έπεσε στην φόρο-φάκα

Πασιγνωστος τράπερ Πασιγνωστος τράπερ

Σε πολύ μεγάλους μπελάδες μπήκε ο πασίγνωστος τράπερ. Να πώς έπεσε στην φόρο-φάκα της ΑΑΔΕ. Ο τραγουδιστής έχει πάρα πολλούς followers στα social. Σύμφωνα με τις φορολογικές αρχές, εκεί έκανε μια ανάρτηση για ένα πανάκριβο ρολόι αξίας 116.000 ευρώ που φορούσε. Η εικόνα αυτή του κοσμήματος με την τόσο μεγάλη αξία χτύπησε alert στις φορολογικές αρχές. Οι ελεγκτές τους έχουν ένα αλγορυθμικό σύστημα που σποτάρει σε οποιοδήποτε αντικείμενο πολυτελείας ποστάρουν για να προβληθούν ή να κάνουν επίδειξη, οι χρήστες του διαδικτύου.

Διαφήμιση

Η ανάρτηση που τον έβαλε στο στόχαστρο

Διαπίστωσαν λοιπόν ότι η αγορά του πανάκριβου ρολογιού που φορούσε ο τράπερ έγινε από Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση (ΜΚΟ) που ιδρύθηκε για να προσφέρει φιλανθρωπικό έργο. Ύστερα από λίγο, διαπίστωσαν ότι την φιλανθρωπική αυτή οργάνωση είχε ιδρύσει ο ίδιος ο τράπερ. Εκεί διοχέτευθηκε από την δισκογραφική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ τα οποία δεν φορολογούνταν λόγω του σκοπού της οργάνωσης. Όμως, όπως διαπιστώθηκε, μεγάλα ποσά αντί να πάνε στους σκοπούς της ΜΚΟ έγιναν super car και πανάκριβα ρούχα, και τσάντες για τον τράπερ. Τώρα, φύλλο και φτερό κάνουν οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ τόσο την ΜΚΟ όσο και την δισκογραφική εταιρεία. Δες το βίντεο.

Προσθήκη σχολίου Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προηγούμενη δημοσίευση

Eurobasket. Το Σενάριο Ελλάδα-Τουρκία

Επόμενη δημοσίευση
Τα μέτρα που αφορούν του νέους

Τα νέα φορολογικά μέτρα αφορούν και του νέους

Κάντε εγγραφή και μείνετε ενημερωμένοι καθημερινά

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας. Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
MY STORES
Διαφήμιση